S t e n h å r d


Vaknade med ansiktet i boken imorse och lampan tänd.
Skrev prov i kommunikation kl 14.00 , kapitell 5,7,8,9,10,11 . .
Provet bestod av 11 korta frågor och jag lyckades ordbajsa 5 hela A4 papper.
Gick det bra? Det är så svårt o säga.
Jag svarade på ALLA frågor och gjorde mitt bästa men de e just de med detta ämnet,
det finns inga konkreta svar på någon fråga, men utvecklar och analyserar allt.

1. Hur blir kommunikation god respektive dålig beroende på klasskillnad och samhällsgrupp i en krissituation, baserat på psykiska kriser, krshantering och krisfaser. Analysera försvarsmekanismer och utveckla.
MEN VA FAN E FRÅGAN!?

De va ungefär så de kändes . . NU VET NI DE!

Mailade in min sista hemtenta i samma ämne nu åxå.. fan om jag inte får MVG.
Jag ger mig inte nu, ribban är sky high.


Trodde aaaaaldrig jag skulle vara så här pepp på att plugga, och jag sitter verkligen där,
längst fram i klassrummet, med glasögonen på näsen och dreglar över mitt anteckningsblock.
Folk hoppar av skolan men jag har insett att jag älskar pressen och stressen.
Inget kan rubba mig nu.. jag e bäst!

Allt snack om hur bra jag e gör mig hungrig så god natt nu ska jag froda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0