H E L S I N G B O R G

Paaaaa rapapapapapa pa pa....
Så sitter man här o kl slog precis 12, i ett relativt grått Helsingborg.
Pratade med min kära kusin igår och de slutade med att jag köpte biljett o tog tåget ner.
Hon bor i en etta men den e skit stor, separat kök o man kan bygga bo i hennes garderob,
men de e andra hand o hon flyttar om en månad till 1a hands i ett hus här brevid.



Jag fick en sightseen runt Helsingborg igår kväll,
har bara sett centralen, klubbarna och Sajmons hus innan.
Idag ska jag nog inte göra så mkt på dagen, dricka en kaffe snart o vänta på o vakna till.
Luncha kanske o sen kommer Robby vid 18 tiden...
Ut kväll då, vetefan vart bara.. labyrint stad!

Jag saknar Josephine som fan.
Justyna o Angelica, jag hoppas ni hade kul igår!

Happy Halloween och sånt åxå..
Jaa du veet bollen e rond o allt kan heenda, som Zlatan hade sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0