f i n b e s ö k

JAG FICK MVG I FÖRSÄLJNING & SERVICE
61 / 64 möjliga poäng!!!!!


Idag kom Pippi på besök från oslo och hälsade på mig.
Blond o snygg och nyförlängd i håret va hon också...
Vi spatserade på nybygda FrölundaTorg, vår gamla arbetsplats, drack en kaffe och rullade mot stan.
Jag köpte sliskiga leggings på RagLady och Pia köpte massa annat shit på Åhlens.



Har snackat me Josephine heller, hon har gått rätt in i hösten hon.
Detta kräver andra metoder...

EFTERLYSNING!
Efterlyser någon som har haft kontakt med Angelica under lördag kväll/natt
för bekräftande av uppgifter gällande klockslag och liknande viktiga uppgifter!

Nu måste jag återgå till pluggandet inför mitt STORA prov i kommunikation imorgon.
Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja snälla hjälp mej få tillbaka mitt minne från i lördas. KAOS!

2009-10-26 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0