p a c k e l e r i n g @ Y o s s


God morgon, jag har köpt skor.
DOM E DÖ SNYGGA !


Kostade femhundra spänn men de va de fan värt.. jag menar KOLLA PÅ DOM !!!

Hjälpte Josephine igår att packa inför flytten, hon flyttar inte förän december men lika bra o börja.
Hon har såå jäävla mycket saker i sitt rum, de e sjukt.
Vi packade ner sommarkläder som ändå inte används nu och små prylar och böcker mm.
Har inte skrattat så mkt på länge, åt ådror och marsansås och allt i princip . . stackars Erkan i telefonen.

Säg:  E g y p t s i e n

Sen blev de mys o fika med Haris på Greenwich cafe.
Tänka sig att vi har bott där jag o Jossan... på halvtid i allafall.


Bästaste caféet ever måste jag säga, om man bortser från alla gäster som nyss kom med bananbåt.
Godaste vanilla latte och kombinerar man den med en kärleksmums spyr man nästan, för mkt kärlek!

Brandsäker papperskorge har dom åxå!

Ska möta Andrea på Eketrä om typ en tmma så nu måste jag göra mig klar.
Seee yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0