W T F

Idag är det min namnsdag: Noelle Vendla Axlesson

Vad gjorde jag inte igår då??

Jag ska söka hjälp på AV (annonyma vampyrer)
Varför biter jag folk? De e inte ok!
Aldrig dagtid och hellst vill jag se lite blod också.. JAG E SJUK

Jag vet inte hur många som läser min blog.. 20-30 återkommande läsare kanske.
Men tänk efter nu, alla har ett minne av mig bitandes på något!
(inga snuskigheter nu)
Jag bet någon i ansiktet igår, o i halsen och jag bet mig själv i läppen också fan.

Har promenerat hem från Justyna i frölunda till vårt område här ute vid havet.
Man ska promenera på bakfyllan, man mår skit bra då

ROBBY HETER JONATHAN I ANDRANAMN ! ! !
(tror inte han vill gå ut med det så jag gör det istället)

Vill tacka Justyna, som den mästerkock hon är när kl e 05.15.
Prima pasta och sås.

Nu blir det skolarbete för min del.. simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0