t h e a n c i e n t t h e o r y o f t u t t a r


Härmed följer en sammanfattning ur en djupt begrundad teori och livsstil.
the ancient theory of tuttar
Ali Hussaini

Tuttar = makt = ekonomiskt oberoende

Pengar mot tuttar. Har du tuttar betalar någon annan.

Jag spenderade lite pengar i helgen- alis svar: du har tuttar.
Jag blir bjuden på bio- alis svar: du har tuttar och han har pengar.
Men om han då inte har pengar- alis svar: då har han tuttar och du har pengar.
Jag är fattig student och behöver pengar- alis svar: pappa betalar familjens tuttar.
Jag vill bjuda ut en kille- alis svar: pappa betalar inte andras tuttar.

Så om man skall sammanfatta det hela så är de tur att jag har tuttar.
Hurvida jag sen använder dessa i ekonomiska syften är oklart.
Det krävs övning och mycket stor förståelse i teorin för att bemästra den till fullo.

------



Varje år får närmare 7 000 kvinnor i Sverige beskedet att de har bröstcancer.
Det betyder att 18 kvinnor varje dag får höra: Du har cancer.
Det dör 1 500 kvinnor varje år i bröstcancer i Sverige, 
vilket innebär att var 6:e timme avlider en kvinna av bröstcancer.

Stödj Bröstcancerfonden
http://www.brostcancerfonden.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0