G l i t t e r t u t t e


I bhn kan man ha mycket;
silikon, pengar, strumpor och lappar med nummer..
men detta va något nytt!
Jag har bhn full med glassplitter.
Så kan de gå när man e på juggefest!

Grattis Vickan i efterskott.
Kul o träffa dig igår.
Vi gick till jazzhuset på nån dacehall fest.
Och sen trillade jag vidare till Parken där de va klubb X-tra!

Det finns ju en anledning att man alltid serverar i plastglas på
jugge fester, igår glömde dom de och de va glas ööööverallt.
I mitt hår, i mitt glas, jag typ glittrade på brösten men vågade inte borsta
bort de för då hade de säkert satt sig i huden.
Fick duscha av mig när jag kom hem vid 5 tiden och upptäckte
16784300st små skärsår på tuttarna.
Porrigt!

Nu ska jag på Liseberg och julmysa med Jossan Kossan.
Kanske får vi med oss Robby o Levis...


Kommentarer
Postat av: Beli

kan man inte få se bild på det??

2009-11-15 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0